Der große Formel 1-Faden

quiesel

Haider und beliebter Zuwachs
25 Feb. 2022
1.018
4.837
113
fSOB8lW.png



 

Lyoner

Prachtschwanzträger
Hall of Fame
11 Sep. 2021
6.238
18.380
113
Oh Mann, was hab ich auf Geri Halliwell bei ihrem „Its raining Men“ Video gewichst
 
  • Haha
Reaktionen: Mimon Baraka

Mettrix

Haider und dumme Sau
Hall of Fame
3 Apr. 2022
1.680
7.415
113


Hockenheim 1996 bei RTL.
Zu schön.

Sonntags für 2h die deutschen Grand Prix zu schauen war bei mir und Vadder immer pflicht. Den Rest des Jahres hat man sich dann wieder regulär gehasst.
 
  • Love
Reaktionen: Mimon Baraka

Mimon Baraka

Mensch gebliebener Sterbehelfer67
12 Jan. 2022
879
3.927
93
57
Berlin
hat Schumi schon gewonnen?



Was für Gschmarri ridst du über mich, du glanner Graddler? Du wassd fei scho, dass ich der aller Schensde wor bei die Glubb Uldras, und bei einiche Brügelein hinderm Frangnschdadion dabei wor, und hab offiziel über 300 Färder badschd. Ich bin drenierd im hinderfodzigen neibrigln und bin der besde im Seidla schmeißn in ganz Nemberch. Für mich bisd du nix anderschd als des nägsde Opfer. Ich gib dir a Rennschelln, dassdn Berch nauf bremsen mousd wie's auf derer Erdn nu kanner gsegn had, schreib's der af. Du glabsd du kannsd auf der Kerwa suwas zu mir sogn? Da deischd di fei, du Bflunzn. Während mir hier blaudern had mei Kumbl scho seine Schbezi kulld und glei is des Beggla Schelln aufgrissn, Seffdl. Des gibd su a drimmers Foddsn, dass dei Lehm rum is. Du ghärsd der Kadz, Alderla. Ich kann iberall sei, egol wann, und ich kann di auf über siemhunderd verschiedene Ardn abmurgsn, und des blous mid di Händ. Ned bloss, dass i drännierd bin im Wadschn verdeiln, i hab sogoar Zugriff auf des gesamde Invendar vom Nembercher Lochgefägnis und des wäri a benudsn dass I dei Gfries in ganz Middlfrangn nimmer sich, Fregger. Wenn du gwissd hädsd was fir almächdichn Gnadsch du dir oh dou hasd mit deim Arschgwaf, hädsd vielleichd di Babn ghaldn. Hasd ned kennd, hasd ned dou, und eds hasd dein Dreg, du drimmers Mahlaff. Der Wadschnbam fälld um und er wird di derschlohgn. Du hasds verradsd, Grischberlä.
 
  • Brüllheulen
Reaktionen: Schweiner

Mettrix

Haider und dumme Sau
Hall of Fame
3 Apr. 2022
1.680
7.415
113



Unendliche V10 Geräusche. Eurosport Qualifying Samstags war meistens ohne Kommentar und kaum Werbung.



















Auch:

 
via proxy